Miss them noodletimes!

Hej bloggen!

Onsdag, & imorgon är man ledig. Det känns allt lite "felet". Menmen, man ska väl inte klaga på en dags ledighet? Synd bara att man inte får vara ledig på Fredag också.. oj, ja just det.. inte klaga var det ja.

Idag var en sweet dag på jobbet. Jag jobbade "på en annan bil". Great. Vi var färdiga 1 & 15 min innan vi slutar..
Inga skandaler på den bilen, det vill säga.. nothing to tell you..
Efter jobbet körde vi inom MC Donalds & tryckte den nya Mc Flurry Marängswiss.. helt okej va?
& jisses.. vilka grejor jag har fått höra de senaste dagarna. Maj Gad. Det kan jag inte ens skriva ut här.. Sinnes..

Som jag skrev igår så skulle jag bli blond idag. Men, min dumma kusin hade visst inte tid. DUMT! Menmen, nu gör vi ett nytt försök imorgon?


Lillebror.. jo, det var allt ett tag sedan som vi kokade nudlar mitt i natten. Men visst var det skoj? Man visste att man inte fick.. eller ja, man visste att Mamma åtminstonde kunde bli hyfsat irriterad om man slamrade för mkt.. Det var nog därför det var så spännande.. & kanske för att.. vem äter nudlar mitt i natten?
Det är när jag tänker på såna, små, enkla, barnsliga  & egentligen meningslösa saker.. som jag saknar min lilla Lillebror.

& idag när jag åt den nya MC Flurryn så tänkte jag på honom.. bara för att det är "så Lillebror" liksom.

Men, som vi alla vet så går tiden fort nu.. 65 dagar..


And now.. time to give you.. min gud.. JB;

"Allting går igen, kommer tillbaks
En dag ska alla skulderna betalas"

Behöver jag säga mer? Tycker dessa rader talar för sig själva..

Kommentarer
Postat av: lillebror...

Gud...Mcflurry är verkligen så björn...Undrar om de ens har den här borta...Har inte ätit en tiondel så mycket mcdonalds här borta som i Sverige...Än mindre sen jag bytade minneapolis till östkusten.



Var den god, lät sketans god...

2009-05-20 @ 19:35:45
URL: http://botteinamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0