Nästan klart.

Tisdag.

Idag har jag jobbat med J. Skönt med lite omväxling, eller ska man kanske kalla det semester? Hur som helst så gick dagen bra. En lite lätt sur kärring.. men vad gör väl det?

När jag kom hem från jobbet ( efter långt om länge.. ) så blev jag glatt överraskad.. mitt sovrum var färdigt!
Gissa om jag blev lycklig? Så, nu har jag fixat lite därinne, gjort vad jag kunnat.. d v s inte så mkt, dock tillräckligt mkt för denna dag.
I morgon hoppas jag att Pappa har tid att komma hit & hjälpa mig med att få ordning på resten därinne.

Så himla skönt när man känner att man verkligen trivs, & börjar få allt precis som man vill ha det här hemma.
& har jag tur så dröjer det inte alltför länge innan jag kan få tapetserat om min lilla hall.. ooh!

Jo, det är väl ungefär vad som hänt.
Såå..


Dagens Kent:

"Det är så det ska vara
Det är så vi vill ha det nu
Det är så det ska vara
Som en perfekt och underbar lag
Perfekt och oförstörbar
som jag... "



Ibland så önskar man att man kunde frysa tiden. Stanna ett vackert ögonblick. Ett andetag så nära, föralltid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojojoj, omgjort sovrum och kinabuffé...Här har vi det bra...



Kent kanske kan vara vackert, men Coldplay alltså, så vackert, så bra, så grymt, så roligt, så mysigt, så fantastiskt....Jag ääääääääälskaaar Coldplay...Så grymma, helgen var helt grym. Dem var skitroliga...

Viva La Vida på handleden kom ett steg närmre...

2009-05-26 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0