Pic a Pic.

Tänkte slänga upp en bild, bara sådär, bara för att. Detta är vad jag skakade fram:


Jag med extensions & pussmun på Tivoli.
A night with my C, miss those nights!


Tänk vad fort tiden går. Vart tar alla år vägen? Alla drömmar, planer,  förhoppningar.. vad gjorde vi med dom?
Livet blir kanske inte alltid som man tänkt sig.
Men i slutändan så spelar det ingen roll.
Det viktigaste är att vi skapat minnen,
vackra minnen.
Våra alldeles egna minnen.
Minnen som vi lagrar inom oss & plockar fram precis när vi behöver dem.

Som en film man sett förut, men gärna ser om & om igen.
För att det är din film.



Nu ska jag stänga ner denna lilla maskin. Har suttit här & häckat hela kvällen.. läst en massa bloggar o s v.
Ska ist försöka mig på att se en film. Så hörs vi imorron!

Kommentarer
Postat av: bÖTTIES

Herregudarnas ja, vart tar tiden vägen?



8 veckor kvar sis!

2009-05-30 @ 06:27:26
URL: http://botteinamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0