Shake it off baby.

Tack för de fina kommentarerna till föregående inlägg. Jag vet såklart att jag inte ska ta åt mig.. ibland måste man bara kräka av sig lite..
& vem vet.. har jag tur så växer jag & blir lika stor & stark som min kära Pappa en vacker dag :)

Man ska helt enkelt lära sig att ta åt sig rätt saker & skaka av sig fel saker..


Tisdag idag. Har varit hos en smått förvirrad tant som bodde i en lya väl värd ett besök utav Rent Hus. Men det var ju Niklas som stökade ner där..
"-När ska jag ta min medicin?". Ja, säg det du lilla tant.. kanske när Niklas kommer..
Firade minsann min namnsdag idag med.. med en liten cookie.. fint! Vi visste dock inte när vi åt den att vi firade, men endå.. sen hade vi ju en giltlig förklaring..
TACK förresten alla för alla gratulationer på denna stora dag.. ja, tack Mamma då :)

Pratade med Mamma för en liten stund sedan. Då fick jag veta att jag minsann inte får ngn mat alls där i helgen.. ve & fasa! Så nu får jag försöka att styra upp ngt.. på Fredag ska jag leka med A&C.. får nog ta & käka ngt med C då.. sen på Lördag.. ptjaa.. bjuda hem mig till ngn kanske.. Eurovision hos Hoochie & Bobo? Ringde henne innan, men ingen hemma, iaf ingen som vill prata med mig :)


Tiden går fort nu mina vänner, om lite mer än 2 månader är jag i USA.. hajar ni? Som jag ska tjata om detta! Ska nog räkna ut hur många dagar det är & ha nedräkning här..


& så till sist då:

Dagens Kent:

"Stilla som när snö faller
du blev vuxen så fort
minns att du grät

Men du har redan glömt allt det där
och jag fastnade här
"

Visst känns det så ibland, som om världen omkring växer ifrån en. Alla är någonstans i livet, förutom just du..
Du är här, där du alltid varit.



& Godnattsms är fina, men verkligheten är så mkt finare.

Kommentarer
Postat av: Gissa?

70 dagar på fredag

2009-05-12 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0