Slöa Söndag.

Söndag. Man kan få ångest för mindre..

Idag har jag tagit en skön promenad med Hoochie. Det var trevligt. Alltid skönt att få snacka av sig med sitt lilla knäpphue :).
Gick ner om hennes M&P & spanade in deras lägenhet igen, såå himla fin!

Annars har det inte hänt så mkt. Låg & halvslumrade på balkongen efter att jag läst lite i em. Lite senare låg jag & halvslumrade i soffan.
Det är väl så man kan sammanfatta min dag sen jag kom hem från promenaden; slö.
Jag orkar inget annat idag.

Åh. Ge mig lite helg igen. Sinnes.


Dagens Kent:

"Fyll mig med luft igen
Gör mig synlig
Du får gärna avsky mig
om det gör mig tydlig igen"

Kanske känns det just så. Som om all luft gått ur mig, & jag behöver någon annan för att bli fylld igen. Kom & måla mig med lite färg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0