Paint my world.

Igår när jag kom hem så fick jag ett smärre utbrott. Hela j*vla lyan var full av damm. OhMyGod vad jag blev irriterad. Jag fullkomligt kokade inombords. Okej, jag vet att hantverkare är helt j*vla hänsynslösa.. men, finns det inga gränser?
Mamma kom hit & kollade in "skadan".. hon om ngn kan väl förstå den ilska som kan bubbla upp inom en i situationer som den.
Jaja, nog om det..
Det ska väl bli fint när det väl är klart..?

Idag är det Lördag & jag har no idea om vad jag ska hitta på. Eller jo.. jag ska ju förstås ner & äta Kinabuffé med familjen.. ja den del av familjen som är hemma då..
Men, efter det vet jag inte. Har försökt att styra upp ett besök med en vän, men då jag inte hört ett ljud ifrån denne vän så känner jag mig enbart jobbig & har nu bestämt mig för att försöka hitta på ngt annat att göra idag..
Förstår det bara inte..

Igår skulle vi se Wallander. Jag hade ont i hela kroppen & var trött. Jag gnällde . Jag somnade till Wallander. Jag är förf*n så pensionär så det finns inte..!

Jag skulle kunna fortsätta att gnälla i all oändlighet, så känns det idag.


Ibland är hela världen grå & allt man önskar är att någon ska komma & färglägga den med palettens vackraste färger..


Nu ska jag duscha & rycka upp mig lite.


Dagens Kent:

"Du har tänkt allt som sagts om mig
Du kan tro allt du hört om mig
Du kan ställa frågor om sanningen
Finns det en eller finns det tusen"

Jag vet att folk tror att dom vet så mkt..

63 dagar kvar..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0