Sell your soul honey.

Onsdag. Mer än halva arbetsveckan är gjord, sweet. Jobbade med "en annan" idag igen, & det gick återigen galant. Krängde onyttigheter & var på väg att blåsa bort i bilen under lunchen.
"-Jag förstår inte varför dom alltid skickar dom snyggaste tjejerna till mig". Kanske för att du är så himla söt, gubbe lilla. Seiöst.. det är adoptionsvarning på den gubben!
Mindre bra denna dag var att vi råkade göra av med ett ganska så viktigt kuvert.. ojdå.. Lär nog bli lite skäll imorron..

Kollade nyss på sista avsnittet av Vänner. & jag grät. Så ovanligt.. Men åh, Vänner är ju tidernas absolut bästa serie. Man kan aldrig bli trött på den. Så himla synd att de lades ner, menmen.. allt ska väl avslutas när det är på topp?

Skulle vilja prova att gå lite i mina nya skor. Gå in dem liksom. Är ju kanske an aning högre klack än vad jag är van vid.
Nu är det ju så att jag har en ganska så känslig granne, så det är uteslutet att jag gör det.. störigt.
Men jag hade tänkt ta med dem på min lilla övernattning på Fredag, där kan man nämligen klampa runt hur högt man vill.. sådeså!

Jag känner att jag, som så ofta på vardagen, inte har så mkt att ge er.. så kom igen, återigen.. ge mig helg så att det kan hända lite spännande saker.
Ser fram emot Lördag, för med vem & var jag än hamnar så vet jag att det kommer att bli toppen! Råååligt att min lilla Hoochie ska komma.. med henne kan man helt enkelt inte ha tråkigt. Ja, det är skoj att ni andra ska komma oxå, såklaart ;)
Jag har varit snäll & köpt en liten sötsak till Spättan.. är jag rar eller är jag rar?
Ska bli spännande att se hur kvällen slutar.. draaama maybe..

Nej, dags att avrunda detta.. ni vet vad som väntar..


Dagens Kent:

"En utomjordings kärlekstörst
En undran vem som svek vem först
Ät fett och socker tills du spyr
Eller blir en fyra-tonsmartyr
Sälj dig, sälj dig dyrt"



Vi äter. Vi spyr. För ingen vill väl vara tjock & ful? Vi jagar jämt efter det perfekta livet. Med den perfekta människan. Vi tycker synd om oss sjävla för att just vårt liv är såå j*vla svårt, ingen har det så tufft som jag. Det är alltid jag som blir sviken.
& vi säljer våra själar för att nå dit vi vill..



Kommentarer
Postat av: Jenny

Heeej :) va ett tagsen igen! Allt bra? Håller med vänner är så bra, vilket avsnitt va det du fick tårar av ? :)



Hoppas allt är finfint med dig! kramar

2009-05-07 @ 13:48:22
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0