Kräks.

Okeej. Jag hade visst tid att kika in här idag, trots allt. Detta endast p g a att jag är helt borta i huvudet. Skulle tvätta idag, NEJDÅ.. den tiden var igår. Fint Lotta, bra där. Men då kom min Mamma med en lysande idé.. ( en typisk Mamma idé.. :), jag kan ju STÄDA ist. Joråsåatte..
Sen kom jag även på att jag missade lite skitviktiga grejor i mitt schema. Lägger till det nu okej?

Fredag: MOSTER fyller år! KENT SLÄPPER NY SKIVA, RÖD.
Lördag: JAG FYLLLER ÅR! Hur f*n kunde jag glömma bort det liksom?

Annars har dagen idag varit.. skit. Började morgonen med att snäsa lite. Seriously.. det står mig upp i halsen! & idag rann det över.
Nu har jag snart 2 veckor på mig att ta tag i detta. Men vi börjar med lite mini-semester imorron.. sweet.


& BJÖRN.. Du fick ju veta det nu! ( eller igår till och med.. ). Träna kan du göra när som, men hur ofta har jag kalas liksom?
& Pappa, sjäääälvklart kommer det att vara två pigga barn som firar dig på Söndag!


Nej nu ska jag äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0