Livet går på sparlåga.

Idag har jag jobbat med Lillebror. Stackars honom, men kul för mig att jobba med en vettig människa. Dagen kunde dock gått bättre. Började med polinsanmälan & slutade ( ja nästan iaf.. ) med p-böter; 700 kr.

"-700 kr, parkerade du på Kungens plats eller?". Jo, man kan ju undra.. Så fruktansvärt störigt!
Men jag säger tack, ett innerligt tack. Du vet vem du är.

Onsdag idag. Måste säga att denna veckan har gått ovanligt snabbt, jag undrar vad det beror på..
Borde städa, plocka upp tvätt, diska.. ja listan kan bli lång. Men vet ni vad? Det tänker jag inte göra. Jag fryser ( som så ofta här hemma nuförtiden.. ) & ska därför koka en kopp the & krypa upp i soffan med en ny bok. Sådär höstmysigt liksom.

Boken jag läste förrut hette förresten 14 ÅR TILL SALU. Om nu ngn bryr sig om min "felstavning", I know I do.

Så ja, den där städningen får vänta tills imorron? Helgen? Vem vet. Inte blir det idag iaf.


Trött, tröttare, tröttast.
Livet går på sparlåga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0