Min dag idag.

Jag gratulerar Jag gratulerar Jag gratulerar lilla MIG idag! Ja, Grattis på din födelsedag Lotta! Nu går det bara utför.

Min födelsedag ska faktiskt mest ägnas åt att fira andra. Det börjar med 2-års kalas för sötkorven Jonathan. Därefter ska det väl firas lite att Bötte är hemma.. eller vem handlar kalkonmiddagen om? Hur som haver så blir det efter kalaset kalkonmiddag hos Åhfeldts.
Sist men inte minst avslutar jag & Kusse kvällen med att bege oss till Hbg för att där fira Marre & Zara, som fyllt 25 respektive 20 år.. eller ja Marre FYLLER "snart" 25 då. Ska iaf bli grymt roligt att få komma till Donnorna & Hbg!

Så här sitter jag nu, dressad till tänderna, eller ngt.. Njää.. jag är nog rätt casual idag. Ville eg ha min lilla svarta från NY.. men den känns lite för mkt.. synd.. för den är sjukt snygg.


Får passa på att tacka för alla fina presenter jag fått, samt grattis sms, samtal & fb-hälsningar. Min Mazarin var först ut att gratta, precis som jag visste :)
Kort därefter fick jag ett till grattis & en fin mms-present ;)

Dagen hitintills har firats med att städa, käka frukost & göra mig vacker. Samt, & absolut intet att förglömma.. LYNNSNAT PÅ KENTS NYA SKIVA - RÖD.
Men nu är det dags att det blir lite skoj va? Ska alldeles strax klä på mig det sista & promenera hem till familjen.


Ha nu en fin dag idag allihopa. Det tänker jag ha, det är ju MIN födelsedag idag.

Kommentarer
Postat av: camme

Grattis i efterskott :)

2009-11-11 @ 00:51:17
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0