Mitt hektiska liv.

Alltså. Denna veckan kommer jag att vara skitupptagen. Typ som värsta storbloggaren. Ni kan kalla mig Kessie. Så, för att ni ska ha förståelse för my lack of blogging ( Yes I'm international.. ) så ska ni nu fått mitt veckoschema. Jag är ingen Paintmaster, så ni får det enkelt, helt enkelt.

Tisdag: TVÄTTA.
Onsdag: Handla MATVAROR.
Torsdag: Kalas. MAMMA, PAPPA, LILLEBROR & MORMOR kommer hit. What a party!
Fredag: Ut & äta på DANNYS MED SLÄKTEN.
Lördag: 2-års kalas för JONATHAN I SIRE. Kalkonmiddag hos FASTER & FARBROR, MED KUSIN & FAMILJ. 20/25-års kalas för MARRE & ZARA I HBG. ( Åååh vilken streeeess liksom! )
Söndag: Fars dag. VIKTIGASTE DAGEN PÅ HELA VECKAN!

Alltså fatta hur hektiskt mitt liv är.. Pjuh!


Så vi hörs helt enkelt när vi hörs, okej raringar?!


Kommentarer
Postat av: Björn

Alltså, att vi ska hem till dig på torsdag det visste jag inte ens.. Jag har typ träning mellan 6-8

2009-11-03 @ 00:49:43
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: Pappa

Jag vill se friska härliga barn på min stora dag, inte sådana där som sitter o petar i maten för att natten varit för lång. D.v.s som jag var i den åldern, fast tvärtom. Lycka till.

2009-11-03 @ 16:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0