Pointless life?

Måndag. För en gångs skull var det inte pest & pina att arbeta. Tänk om varje dag kunde vara så "enkel". Dags att försöka ta tag i problemen kanske? Försöka kan man ju alltid göra..

När jag kom hem från jobbet möttes jag av ett fruktansvärt brev. Jag fick ont i magen bara av att se kuvertet, & än mer ont i magen fick jag när jag öppnade det.
Det var.. det HISKELIGA vaccinations-brevet. På Fredag, Fredagen den 13 är jag "kallad". Ve & fasa!
Egentligen vet jag inte riktigt om jag vill ta den, men då min familj blev smått irriterade på mig när jag berättade det, så känner jag mig nu tvungen att ta den. Huu!
Dom säger att jag är tramsig, men ärligt talat.. jag är faktiskt svinrädd ( fyndigt jag veeet! ). Sprutor är bland det värsta jag vet. Jag får ont i magen bara jag tänker på det.. & det skulle inte förvåna mig om jag bådde bölar & mår illa av rädsla på Fredag.. på fullaste allvar alltså.. Det är verkligen en utav mina största fobier.
Jaja, lyckas jag ta den ska jag belöna mig med att hyra film & köpa MASSA godis!

Jojo, man planerar redan för helgen. Det märks dock att man börjar bli gammal. Vem kunde för ngt år sedan ana att man kunde se fram emot en "hemmahelg" så mkt? Time changes.. And so do we.

Känner mig trött på partylivet. Trött på meningslöst snack & puckade killar. För det mesta längtar jag hem redan innan jag kommit ut.
Är jag gammal eller är det bara en period?


Nej nu ska jag sluta svamla, vilken pointless blogg liksom. Men så är det ibland. Livet kan inte alltid vara WILD AND CRAZY!

Ska krypa upp i sängen & läsa min bok; 14 ÅR OCH TILL SALU. Fantastiskt bra på ett vidrigt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0