Surprise!

Söndag. Jag börjar med att tacka alla inblandade för en fin kväll igår. Själv avslutade jag den snyggt innan klockan ens slagit ett. Sånt gillar jag. Hoppas att alla andra skött sig lika bra som mig ;)

Så, trots viss sms-trafik så var jag en hyfsat pigg tjej & klev ur sängen strax innan nio. Då hade jag redan legat vaken & snurrat runt i lakanen ett tag.

Nu ska jag ta & kolla upp en sak & sen ska jag hoppa in i duschen & fräscha till mig lite. Därefter måste jag traska bort till Kusse & hämta min cykel. För, prinsessor som vi är så fick vi såklart skjuts igår!
Sen väntar Söndag-middag hos familjen & efter den har jag lurat Mamma att följa med mig till Väla.
Måste ju handla fölsis-present åt en viss liten 2-åring :)


Jag hoppas framförallt att min bror hade en skoj kväll igår. Jag hoppas att han uppskattade mitt & kusses "surprise-besök", samt vår fina present med tillhörande brev. Vi gillar sånt helt enkelt!
Det var trots våra x antal år äldre, en himla skoj kväll hos Lina. Det är roligt att kastas tillbaka i tiden lite ibland.
Jag menar.. strular.. när hörde man det ordet senast? Haha.
& småfolket är ju faktist himla trevliga måste jag säga :)


Sen vill jag väl påpeka att om Kusse gjorde som hon sa.. & gick till Tages, så är hon sämst & jag är bäst.
Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Lina

Brevet var grymt!! Och jag såg inte Mia på Tages iaf... Kram :)

2009-11-01 @ 12:27:46
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tips på en bra bok om ätstörningar:



”Mat, Träning & Ångest – berättelser ur verkliga livet”



En väldigt intressant bok som innehåller berättelser om olika personer som varit eller är drabbade av någon slags ätstörning där de berättar ingående om vägen till sjukdomen samt vad de gjort för att försöka bli friska och fria från allt. Ett kapitel innehåller endast handgripliga råd från de som varit sjuka.



Superbillig också.

Läs mer på www.mattraningangest.se



2009-11-01 @ 13:36:33
Postat av: Björn

Hahha, jaa det var så roligt att ni överraskade mig där, det trodde jag inte. Den andre kusinen var ju lite sämre och fick bortförklara sig flertalet gånger...

2009-11-01 @ 14:10:40
Postat av: Lina

Tack själv, kul att ni kom!! :)

2009-11-01 @ 14:14:11
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Jaså Lina jag lyckades gömma mig så bra;) Jag e sämst Lotta o för en gång skull e du bättre än mig;) De va jätte skoj igår, tack Lina... O lill Bötte så skoj o ha dig hemma...

2009-11-01 @ 14:52:34
Postat av: Rebecca

Hehe kul =)



Tack för igår förresten, ni verkar vara superhärliga tjejer :)



Kram

2009-11-01 @ 15:07:06
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha oh yes Mia det lyckades du med isf ;)

2009-11-03 @ 16:45:02
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0