Chicktrip.

Tisdag. Två dagar gjorda. Sweet. Jobbade med "en annan" idag. Alltid lika jäkla skönt alltså.
Idag har vi blivit bjudna på både kaffe & kakor. Söta söta små liv alltså.
Vanligtvis är man så sönderstressad, så när man nu hade några minuter över gick det inte att tacka nej till en kopp kaffe på stående fot. Söta tanten hade dessutom redan ställt fram två koppar när vi kom.
Sen åt vi dessutom glass i eftermiddags.. oops då. Så nu får jag nog ta & göra lite sit-ups.

I morgon är det tillbaka till verkligheten. Fyfan.

Sen jag kom hem har jag duschat & lagat mat. En helt vanlig dag alltså..


För att piffa upp detta så annars skitnödiga inlägg så tänkte jag lägga upp en bild..


Kusse. Jag. Marre & Sofia. På den underbara ön Zante. Förra sommaren. Vilken ljuvlig chicktrip det var. Lots of great memories ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0