Fiske före flott middag?

Herregud. Ibland undrar man hur det står till med folk. Like I care liksom? Inte det minsta faktiskt. SUCK.

& regnet fortsätter att vräka ner. Men på sitt sätt är det ganska så bra, då behöver jag inte ens förklara varför jag inte vill gå ut idag. Bara att öppna ögonen & titta ut liksom. Man kan ju bli matt för mindre.
Har varit grått & regnigt exakt hela dagen.. Knappt deprimerande..

Jag har iaf varit en duktig kicka & röjt upp lite i min garderob. Nu kan man faktiskt gå in där & öppna lådorna utan att halvt slå ihjäl sig.
Efter att jag varit duktig & röjt där så bänkade jag mitt arlse här, & det är väl ungefär vad jag gjort sedan dess.

Ska snart byta om & fräscha till mig lite. Man kan ju vara fin fast att man inte ska ut. Right.


"Du får ju höra av dig om du är uppe tycker jag?"

Yesbox. Där satt den liksom. Vad svarade jag på detta & vem fick jag det ifrån? You tell me.. Eller nej det behövs ju inte, jag vet ju redan.. ;)
Ah fast ska jag vara ärlig så hoppas jag alltid på att det är ngn annan som ska höra av sig..
Men, det är ju aldrig fel att veta att man har en vän i vår hufvudstad.. om i fall att liksom.


Fast, jag skulle nog hellre fiska än käkat flott på ngn krog va ;)


Nej, dags att ta tag i mig själv nu. Sen kör jag hem till M&P. Orkar inte sitta här & uggla mer. Får sitta där & uggla ist :)


Ha en fin Lördag. Det tänker jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0