För ett år sedan.

Böttes blogg.

Sitter just nu hemma hos familjen, väntar på att Mamma & Pappa ska komma hem med vårrullar. Familjen har haft en utflykt till Perfekt.. dår vi köpte oss lite olika tekniska prylar. Gissa vad jag köpte? En bärbar dator! Yes. Äntligen! Datorn som Bötte hade spanat in var liten, snygg.. & fram för allt.. den fanns kvar.. Lycka!
Så nu står den på laddning här hemma.. & jag ser mkt fram emot att få testa den lite senare.

Jag har agerat duktig storrasyrra & fixat en blogg till kära lillebror, mest för att jag själv ska kunna följa honom, såklart :)
Vill ni oxå veta vad som händer för honom därborta i AMERIKAT? Kolla under mina länkar.


Så, nu ska jag ta & slänga upp den där länken då.
Men vi hörs ju..


/

Ja. Här sitter jag nu & skriver på datorn som Bötte hade spanat in till mig. Som ni ser ovan är det även mig ni ska tacka för att vi har kunnat följa vår kära Böttes liv därborta i AMERIKAT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0