För ett år sedan.

Jag är så stolt över oss.

Ja, idag är jag otroligt stolt över mig & min kära kusin. Ja.. mer än vanligt då. Vi var uppe på Konsum nu ikväll. Nu kanske ni tror att vi var där för att handla blanne.. men ICKE! Nej.. ut ur affären gick två kusiner, den ena med äpplen & clementiner, den andra med en påse dippa.
Fyförsjutton alltså.. den synen ser man inte ofta.

Vi är såå duktiga såå!

Nu är kusses hos sig & jag är här & väntar på A, C & ett visst odjur..

Kalkonmiddagen var såklart suverän. Fast att vi faktiskt fattades två manliga deltagare.



& jäklar vad vi åt såååås!

/

Jodå. Visst är man extra stolt över oss i stunder som denna. Eller som den kanske man säger nu? Sen kan man ju diskutera hur nyttigt det är med dippa. Men, det jag antagligen ville ha fram med detta inlägg var väl att vi inte handlade ngt som var relaterat till alkohol. Duktiga vi liksom.

& kalkonmiddag ja, det är det minsann snart dags för igen. Denna gången med hela "familjen" samlad. Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0