För ett år sedan.

Indie Rock And Roll.

Sitter hemma i Böttes rum. Här är, hör & häpna, faktiskt rörigare än det någonsin var när han bodde här. Mhm.
Idag ska det serveras kräftor här, vars ett paket ska vi trycka i oss. Ah.. så fint det ska bli.. jag ÄLSKAR kräftor.
Hoppas såklart även på att få mig ett glas vin till det, efter tre vita helgdagar känner jag nu suget. Haha. I'm such an alcho. Nejdå, lite vin är helt enkelt aldrig fel.
Idag kommer jag att sakna en Lillebror vid bordet. "-Men hur gör man nu då?" "-Jag kan inte", "-Ska man äta det?".
Lilla Lillebror, tiden går faktiskt ganska så fort trots allt..


Annars blir det nog lugnt idag. Ska ju ha mitt lilla mini-kalas imorron fm.

Jag känner att jag är sjukt sugen på en liten utgång imorron, men.. det verkar ju tyvärr inte vara ngn annan som är det. Attans. Menmen, det kan kansle vara skönt för Tages att sakna mig en helg till ;)

Annars har Pappa berättat att det är läge att gå dit nu, då kommer jag nämligen att slippa....


Visst har man en blogg för att ventilera. För vem i hela världen orkar höra på allt svammel som omvandlas till meningar här..


Det finns en önskan om att någon ska hitta mitt hjärta & aldrig ge det åter.
Jag vil bli sådär himlastormande kär.



Making up Breaking up
What do you care?



Stay if you wanna love me
stay
ooh dont't be shy
let's cause a scene
like lovers do on silver screens
let's make it
yeah we'll cause a scene

Man I'll freak you out..


/


Ja, sådär skrev jag för ett år sedan. Det var en Fredag. Idag är det Lördag & som alla nu vet så är Lillebror hemma. Tänk alltså vad det där året fick fort!

& kräftor ska jag visst äta idag med, inte precis i samma form som ovan nämnt, men dock.. kräfta som kräfta elleeer?
Men Tages.. ja Tages ska minsann få sakna mig ett tag till.. Me so over that..?


And come on..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0