För ett år sedan.

Jag har saknat det.

Jag undrar varför vi aldrig hörs mer. Det är trots allt så, att jag tänker på dig. Spec denna årstiden. För det var snart som allt började. Allt som inte var något.
Det är märkligt. Jag har inte nämnt dig mer än en gång under alla dessa inlägg. Hade det varit för ca ett halvt år sedan så hade var & varannan dag varit fylld med meningar om dig.

Du sa att du tyckte om mig för mkt.
Jag tyckte om dig alldeles för mkt.

Det är när allt annat skiter sig som jag vill prata med dig. Inte för att säga just det. Utan bara för att få höra din röst.


För övrigt så var jag idag tvungen att bekänna en sak för Mazarin. Jag hade tänkt spara det till när vi ska se, men det liksom bara for ur mig.
Oops. I'm so bad. Men vem bryr sig när inte ens han gör det?


Nu är det äntligen dags Greys Anatomy! JAAAAAAAAA!

/

Ja. Såhär skrev jag alltså för exakt ett år sedan. Du var i mina tankar då. Du är i mina tankar nu också, men inte alls på samma vis.
Visst tänker jag på dig, funderar & undrar. Men jag vill inte längre ha dig.
Du tyckte om mig sa du. & gudarna ska veta att jag tyckte om dig med. Så fruktansvärt mkt att det ibland kändes som att mitt hjärta skulle brista.
Vi kunde aldrig bli något. & idag vet jag att det var till det bästa. Idag vill jag inte längre vara en del utav ditt liv.
Men jag kommer alltid att undra, hur det går i ditt liv..

Greys var det ju igår.. & jisses vad bra det programmet är. Älskar det. Så himla fint är det med hösten.. Jaa.. alla teve-serier drar ju igång då.. LYCKA för en tevenörd som moi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0