Kusse kom hem.

Onsdag. Började dagen med att få ett utbrott på min chef. Vilket j*vla ställe man jobbar på alltså. Helt otroligt!
Sen flöt väl dagen på helt okej, ja.. som vanligt vill säga.
Efter jobb blev det middag hos Mormor, mysigt som alltid <3. Därefter cyklade jag upp till Konsum en snabb runda & sen cyklade jag hem & fick satt upp mina gardiner i sovrummet.. äntligen..! Nu fattas det bara några tavlor, sen är där tiptop inne!

Lustigt att du addade mig på fb. Tänkte faktiskt adda dig häromveckan, men hittade bara en Snusmumrik..

För övrigt så tycker jag att min kusse ska ta & komma hem, så att jag kan få snacka SKIT!
Kusse kom heeeem, för jag längtar efter diiiiiiig (liksom..)


Sist men inte minst, en liten bild..


Jag & Kusse.

Beacuse I love her <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0