Love at first sight <3

Okeej. Jag har nog faktiskt gått & blivit kär trots allt. Bara sådär. CrashBoomBang. Idag.


Jag är nämligen sådär lyckorusligt kär.. i mina NYA STÖVLAR!
Fyfaaan alltså. Ni fattar nog inte min lycka. Har letat efter ett par snygga svarta stövlar i flera år nu & idag sprang jag in ett par. Bara sådär. Kärlek vid första ögonkastet på Håkanssons. & dom passade mig! Hur ofta gör stövlar det? Typ aldrig. Mina sparrisben brukar aldrig kunna fylla ut skaftet. Meeen, idag var det första bästa paret jag högg XS i skaftet.. satt som handen i handsken, som en smäck.. Ja ni vet, perfekt!
Så jag blev 1300 kr fattigare, men hallå.. vad gör det? Jag blev ju kär!
Just nu står stövlarna & stinker impregnering i hallen. Måste ju skydda mina raringar!

Fick även med mig en sjal, armband, rosa bandet - rosett samt en ljuslykta som jag fick av Mamma <3
& intet att förglömma.. Chailatte-pulver.. Har ju levt utan det i en vecka nu.. Jisses!


Så man kan väl säga att det var en lyckad tur på stan. Nu är det definitivt köptstopp för mig.


Ikväll blir det vin & skitsnack med min A&C. Innan det middag hos familjen. Men först ska jag vara duktig & påbörja projekt städa klädkammare.. JISSES säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0