Memories never fade.

Satt nyss & kolalde igenom gamla fotoalbum. Fyf*n vad roligt man haft genom åren alltså. Haha. Vilka bilder säger jag bara. & vilka minnen, vilka underbart fina minnen. Ibland önskar man att man kunde spola tillbaka tiden. Allting var så mkt enklare då. Not a care in the world!
Man fick ligga packad på golvet i en hög utanför dörren på Mallis.. eller hur Spätts & Misan? ;)

Skulle jag ligga därute med ngn nu skulle det ju bli fyllecell eller sjukan dirr!

Ja. Det är allt skoj att nostalgitrippa. & jag skulle kunna skriva så mkt om alla fina minnen. Alla vackra ögonblick.
Men, det har jag faktiskt inte tid med. Ska nämligen ta & göra mig lite fin nu, sen blir det hem till Kusse för att käka lite.
Kusse my beloved Kusse <3.


Vad jag iaf kom fram till när jag bläddrade igenom mina album är hur mkt jag faktiskt saknar några utav mina vänner. Vissa mer än andra..
Spättan, Misan & Carrolfliiiin.. hur kul har man inte haft med dom under åren? Älskade Vänner! <3



Nej, nog nu.
Enjoy the Saturday folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0