Mer än man själv vet.

Torsdag. Det har väl varit en Torsdag som alla andra? Jobbat, duschat, ätit, städat.. Ja med andra ord.. en himla händelserik dag.. pfft!

Men gud vad trött jag blir på folk ibland. Folk är så kvicka till att dra förhastade slutsatser vad gäller vissa saker.
Jag är trött på att gå ut. Eller ja, det är väl mer så att jag är inne i en period då jag inte känner för att gå ut.
Då heter det att jag inte vill gå ut för att jag är kär. Ursäkta mig men vadå? För det första.. vem har sagt något om att jag är kär? Har jag själv ens nämnt dom orden? Nej, dåså. & jag tror faktiskt att jag vet bäst.
& även om nu så hade varit fallet så har väl inte det med saken att göra.
Att jag inte känner för att gå ut just nu har inte det minsta att göra med någon kille, som vissa tycks tro.

Detta är en av anledningarna till att jag inte nämner vissa delar av mitt privatliv här i bloggen. Folk undrar, lägger sig i & tjatar så himla mkt. Kanske borde jag ta & sluta upp med att delger saker till folk privat också?
Visst vill jag berätta för er, men samtidigt så blir det mkt enklare att hålla det för sig själv. Så slipper man stå där & förklara sig gällande allt.

Ni behöver liksom inte oroa er. Den dagen då jag gifter mig & flyttar härifrån. Då lovar jag att sända er ett flyttkort med P.S.. Vi har gift oss!

Så don't worry babes. Fram tills dess så fortsätter jag att knipa igen. & vad gäller privat så kommer jag nu välja att hålla det finaste för mig själv..


& så tänker jag på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0