Morgonstund..

Vad tusan gör jag uppe nu? Ja, det kan man undra.. Sanningen är den att jag helt enkelt har en mkt rar Far ( rim.. ) som för en liten stund sedan var här & lämnade bullar till mig. När han levererat bullarna tänkte jag att jag kunde lika bra gå upp. Så, här sitter jag nu. Väntar på att mitt smör ska gå att bre, Bregott ni vet..


Inatt fick jag ett "fyllesamtal". Haha. Det var minsann ett tag sedan man fick det. Mkt underhållande måste jag säga.
"-Men jag fick ju inte lyssna på musik". Naha..
Så förvirrad & söt!


Nej nu ska jag ta & gå ut & ladda kaffekannan..

Kommentarer
Postat av: Pappa

Far är inte rar , far ror. Mor är rar

2009-10-31 @ 10:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0