Playdate.

Sitter här & väntar på Coffis. Han messade mig när jag kommit hem från jobb & wips så hade vi spontanbestämt en liten playdate. Roligt. Jag tycker om min Coffis. Han är en sån där fin vän som man ska ta väl vara på.
Så det hade jag tänkt göra idag. Dricka lite the & bara umgås sådär vuxet liksom.

Tacosen hos familjen gick sådääär. Var ju tänkt att vi skulle fira med skumpa & allt innan. Men, vad händer? Jo, lilla Bötten blir dålig.. stackarn. Så det blev ingen skumpa för oss idag. Kändes ju lite fel att sörpla i sig det när stackars Lillebror låg inne i sängen & mådde skit.
Inte ens så mkt som en smula tacos åt ungen.. plutt.
Nu dröjer det ju ett antal weeks innan vi är samlade hela familjen sådär en helgdag. Nåja, huvudsaken är faktiskt att Böttis kryar på sig. Skumpa kan man alltid dricka en annan dag..


Nej nu ska jag ta & försöka säga upp mitt internet, lyckades visst bara fått uppsagt telefonen innan. Då hade jag bara fått vänta i kö i 30 min.. sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0