Skinny bitch eats cookies and throw up.

Tillbaka från shoppingen. Skrev jag ngt om att jag skulle handla en vinterjacka? Eller titta på en kanske? Titta gjorde jag. Men, istället för en vinterjacka så fick 8 plagg + ett diadem följa med mig hem. ( Ja, och 5 flaskor vin då.. ).
Amenjaa vad ska man göra när det är REA? Då måste man helt enkelt handla lite. & det som inte var på REA det var ju sånt som var absolut nödvändigt, helt enkelt..
& vinet ja.. vin måste man ju helt enkelt ha! Ngn som har lite shoppingångest kanske..?
Jag skyller på Kusse, hon är livsfarlig att shoppa med. Försöker inte ens att stoppa en, utan bara hetsar på.. JA KÖPKÖPKÖP.. DEN ÄR SÅÅÅÅ DU!
Men ja..  nu kommer jag iaf vara fin i höst.. & det är faktiskt himla viktigt.

Ska kanske ta & slänga upp några bilder på mina köp här? Typ som en modeblogg.. Så blir jag den nya KESSIE & blir typ skitkänd.. wohoo!
Ah vi får se hur det blir med det va..

Hann även med att ta en fika. Det blev en latte & en kaka man mådde illa av för min del. Fint som fasen. Det var min lunch det. Jag är såå nyttig!
Tur att jag är en SKINNYBITCH som inte går upp i vikt då. Nej ALL IN säger jag bara!


Nej, nu ska jag ta & fixa till mig lite. Byta om till ngt nytt. Det är LYCKA. Därefter blir det middag hos föräldrana ( som alltid.. ) & sen blir det en lugn & fin ( med vin.. ) hemmakväll hos Sofia.


Just ja. Måste hämta ut biljetter & handla lakrits till Pappa också, bara så att ni vet.
Hej nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Vem är det som är wannabe då? Inte jag. Det är inte jag som har en blogg som är lik alla andra random bloggar..



"Idag sket jag, jag var hård i magen"

"Här är en bild på mina nya skor.."

"Idag blir det tv.."

"Nu drar jag till skolan.."



You name it ;)

2009-10-18 @ 01:33:10
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: - - K A R O O F O T O - -

sv: okej :)

pluggplugg&massaplugg :(

kram

2009-10-18 @ 10:45:44
URL: http://karoofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0