What a fab day!

Lördag.

Idag har jag varit på Väla med Mamma. Handlade födelsedagspresenter till mig. Jag vet det är typ en månad tills jag fyller år, men det gäller faktiskt att vara ute i god tid :)
Så nu har jag fått ett armband ( det jag tjatat om.. ), en Thomas Szabo berlock, en supersnygg väska & en Burberry parfym.. LYCKA. Givetvis fuskar jag & använder det innan. Födelsedagar är iaf inte vad dom en gång var.
Fick även med mig en snygg skjorta, värmeljus & ngt nytt tjafs till håret.
Hann även med att dela en tallrik nachos, gott.. taaaack!
Efter Väla var vi en snabbis på Maxi & handlade lite nyttigheter.. ?

& Herregud alltså.. VAD är det med dig. Är du så rädd för att titta mig i ögonen & säga hej? Du borde vara stolt.

Nu sitter jag här & har nyss varit flitig & städat. Om ca en timme ska jag bege mig hem till Mamma & Pappa för att äta middag. Eller ja, först ska jag & Mamma äta parmesan med akaciahonung.. sååå himla gott. Tack Moster & Morbror för det tipset :)
Efter käk med familjen ska jag.. nu kommer ni faktiskt bli chockade.. på riktigt.. TILL HBG MED KUSSE <3
Wihoo på det liksom!


Jag hoppas att ni får en fab night, det tänker iaf jag ha!

Kommentarer
Postat av: camme

ja vad tycker du om den nya låten? ska du gå på ngn konsert?

2009-10-13 @ 12:58:23
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0