Wild and Crazy.

Lördag. Ramlade ur sängen strax efter nio, sovmorgon.
Nu har jag nyss ätit frukost & tänkte alldeles strax ta tag i att röja upp lite här. Lagom skoj. Därefter hade jag tänkt ta & fixa till mig, för att sedan kanske ta & orka med ett besök på Systembolaget.. såå himla tråkigt, men vad ska man göra när vinförrådet tagit slut? När det inte ens finns vin i kylen, då är det nämligen illa..
Så jag får väl ta tag i det..

Igår var en mysig kväll. A and the dog var här. Vi käkade gott ( såklart.. jag hade ju lagat det.. ;) & A försökte tvinga mig att dricka Black Tower. Tog en klunk eller två, men fyf*n det där vinet är verkligen inte drickbart. Så det blev inge mer vin för mig.. man är väl inte fjortis längre? ;)
Moffade även chips & dippa, samt drack vars en chailatte & åt ett ballerina lakrits kex, en ny upplevelse.
Fick pengarna till Kent-biljetten.. såå nu ska dom minsann hämtas ut.. wie! & vet ni vad jag mer fick? En liten blomgrupp, det mina vänner, det är minsann vuxenpoäng! :) Himla söt var den, så det tackar jag för.


Nej, nu ska jag sluta att skriva detta helt meningslösa inlägg.. Men händer det inget wild and crazy så gör det helt enkelt inte det..!


Dags att ta tag i denna Lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0