You can do ANYTHING.

Fredag. Sweet. Har som vanligt jobbat. Helt okej dag. Det var ju trots allt Fredag.

"-Du har dresserat din ulv väl".

"-Är du säker på att det inte är varulven som har varit där & fällt vinterpälsen. Det är fel säsong för det nu".

Ja mina vänner. Varulven har återigen vaknat till liv. Jisses. Det där är bara ett axplock av vad jag fått höra idag.

Efter jobbet så for jag hem & duschade, pratade en snabbis med kusse i telifåån & sen begav jag mig ner till Seglaren för kvällsmat med Mamma & Pappa. Mkt gott & trevligt ( om än i en deppig miljö.. ) Thank you!
Nu sitter jag här & bara tar det lugnt. Väntar på ett samtal från kusse & så. En lugn & fin Fredag med andra ord.

Har förresten fått ett superfint armband av min älskade Mazarin. Såå himla fint är det. Tack så himla mkt mitt hjärta!

"LISTEN to your heart
FOLLOW your dream
REACH for the stars and know
that you can do ANYTHING"

Denna text står graverad i ett smalt litet, otroligt vackert armband som jag då fick av henne, min fina Mazarin.
Men hur gick det till.. Mazarin är ju i Aussie? Hmm..

& jag som älskar smycken med "budskap". Det passar så perfekt till mig.


I morgon ska jag & Mamma till Väla, då hoppas jag på att få titta på det fina armbandet jag visat här tidigare. Hoppas hoppas att det är lika bra i verkligheten. Då ska det bli en födelesedagspresent till mig själv.


Nu ska jag snoka runt lite här, med ett halvt öga på Idol.
Tänk att man kan uppskatta en hemmakväll så som jag gör nu, det trodde man inte för ngt år sedan..



Kommentarer
Postat av: camme

Armbanet är riktigt riktigt sött i verkligheten. Hoppas du finner det du ska å få en trevlig shoppinglördag :)

2009-10-10 @ 03:09:08
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0