1 September.

Hej bloggen!

I'm back. Visst har ni saknat mig ngt alldeles fasansfullt?

Tisdag idag. En Tisdag då jag nästan kände för att mörda. HERREGUD säger jag bara. Mina nerver låg utanpå kroppen hela dagen.
Fick kräka av mig i några sms, det känns alltid bättre när folk tycker lite synd om en.

Efter jobbet har jag roat mig med att diska, laga mat & städa.. samt pratat i telefon med kusse, såklart.
Nu har jag nyss målat mina naglar. Änltligen är dem på gång igen.. ( Jojo, vi har redan diskuterat det där.. Jag ÄR sjukt fixerad vid mina naglar. )
Typiska hemmafrusysslor for sure.

Men vad har annars hänt i mitt liv då? Ja, det skulle ni allt bra vilja veta va? Era små snoknosar. MEN, det får ni minsann inte. Lite hemligheter måste man allt få ha. Sådeså.

Kände iaf som sagt att jag tappat lite utav inspirationen till bloggen. Får se om den kommer tillbaka.
Ibland är man helt enkelt så överfylld utav känslor att det är omöjligt att omvandla det till ord..

& vissa saker måste få ta sin tid innan det får ta plats här i bloggen.


Avslutar detta tråkiga blogginlägg med några väl valda ord från kusse;
"-Det är inget att spilla sur mjölk över". Jodåsåatt.. Tänk på det va!

Kommentarer
Postat av: Björn

En gång måste jag ha gjort något som var värt att spilla sur mjölk i så fall. För det gjorde jag nämligen, eller egentligen spillde jag bara färsk mjölk i bilen här i staterna men när jag inte torkade upp det tillräckligt bra så blev den ju sur...Fast det kanske inte räknas som att spilla sur mjölk?



Jag kanske tvingas spilla sur mjölk inom en nära framtid dessutom. Det faktum att jag inte får höra om er konspiration kan vara värd lite sur mjölk.



Fast återigen, räknas det om man spiller färsk mjölk och låter den surna? Jag menar, det är ju inte så ofta man har sur mjölk hemma...

2009-09-02 @ 04:35:56
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: pappa

Intressant debatt om ett kul uttryck, är det ett vedertaget uttryck eller en felsägning ?

Aldrig hört eller sett det förut.

2009-09-03 @ 12:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0