Ångest, ångest.

Såja. Nu var det Söndag igen. Ångest. Speciellt när jag loggar in på fb & slås av hur veckan kommer att bli. Seriöst.. hur ska jag stå ut? Help me please..!

Igår hade jag iaf en lugn & fin kväll. Först var kusse här & drack kaffe. Sen kom LilleA & lämnade lite grejor & därefter dök kusse upp igen för en liten filmkväll. Såg en film som inte var särskilt bra. Men, det var iaf trevligt med lite sällskap.

Denna dag fortsätter i lugnets tecken. Hade tänkt se Wallander - Cellisten, men först ska jag snoka runt lite här.


Ha en fin Söndag folket.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Lät som en bra lördagskväll!

2009-09-27 @ 14:17:41
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0