En lätt berusning.

Onsdag. Mer än halva veckan gjord. Sweet. Det är det man lever för.. nedräkning till Fredagen. Helt sjukt.

"-Hur är det med dig då tjockis?". Gissa om jag fick hålla mig för att inte börja skratta när en av våra tanter sa detta till min arbetskamrat.. Haha.
Till mig säger hon mest att jag är så smal så smal. Haha. Söta lilla förvirrade tanta.

Efter jobb körde jag hem & kastade mig i duschen. Därefter cyklade jag upp till Netto för att hämta ut mitt paket från H&M. Därefter cyklade jag hem till familjen & gick igenom mitt paket, samt blev utfodrad. Thank you <3.
Paketet gjorde mig både glad & besviken, ska skicka tillbaka en del, men det mesta ska jag faktiskt behålla. "Skinnjackan" jag beställt var iaf svinigt snygg. Kort mc modell. Kommer bli sjukt snygg med en mysig kofta under, jeans & mina snygga stövlar till det.
Ohlala.. måste nog ta & hitta på ngt så jag kan ha det på mig i helgen :)
Nästan så att man längtar efter att gå ut & traska i löven nu..

Pappa kan inte förstå känslan av nästintill berusning som man kan få när man fått/köpt ngt nytt. Den kicken undrade han vad han skulle köpa för att få uppleva den.
Men kom igen nu.. visst är det folk som läser här som förstår detta.. Lillebror? :D

Sen jag kommit hem till min lya har jag pysslat med att slänga fram mina nya saker jag beställt från H&M Home, samt pratat med min söta Mormor <3


Nu ska jag ge er en bild & sen tar vi & avrundar detta.


Jag&Mazarin för typ ett år sedan blir det väl, eller nej.. är det två? Herregud. Tiden går så fort att jag inte minns.
Hur som helst så ska Mazarin snart lämna oss för Aussie, & fast att vi aldrig ses så kommer jag faktiskt att sakna henne. Galna kvinna! <3


Kommentarer
Postat av: Björn

Givetvis förstår jag denna kick syrran, det fattar du väl. Vad jag inte förstår dock är att Kalifornien väntar, om två fucking dagar när jag vaknar imorgon...

2009-10-01 @ 05:17:47
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: mazarin

Men guuud vilken snyyyyygg bild! :)

Kommer sakna dig sjuuuktligt mycket TROTS att vi aldrig träffas. men det gör inget för jag pratar med dig ändå mer eller mindre varje dag så...:)

2009-10-01 @ 08:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0