Flen/Paris.

Hah. Sitter här & tittar lite på de idiotiska hemmafruarna. Har faktiskt inte sett det innan, men nu när det går så får man väl passa på att se vad det är alla andra pratar om. Nej självklart har jag inte missat vad den dumma Fru Anka har sagt.. riktigt korkad tjej alltså. Snacka om att trycka ner sig själv långt ner i skorna..
Jisses.

Rulltårtan då.. hur gick det med den? Jodå den blev bra, förutom att den är gigastor.. ärligt talat.. hur fasen skulle man rulla den för att få den till en prydlig rulle med allt det i?
Lätt dagens i-lands problem. Jaja, nu får ngn gärna komma hit & hjälpa mig äta upp den.. :)

Efter att jag sett färdigt på dumsnuten på trean så hade jag tänkt flytta ner en våning.. koka en kopp av mitt nya  fairtrade smultronthe & titta på Män som hatar kvinnor.. ngn mer än jag som inte har sett den än?

Tänkt fortsätta köra på lite nostalgitrippning i form utav bilder som jag letar upp på mitt fb.. Så here we go again:


Jag vet jag vet jag har haft den här förr. Men nu blev det denna, igen. För att vi är så sjukt söta helt enkelt. & för att detta var en mkt rolig kväll, back at the Skogsmusdays!

"-Jag såg ett foto där du hade två tottar, det tyckte jag var fint"..


& för att ta allt på en gång så kör vi nu även en Dagens Kent, jag behöver väl inte längre förklara varför..?


Det är långt mellan Flen och Paris
Men nära en trettioårskris




Där satt den. Känslan i hjärtat.




Kommentarer
Postat av: emmelist

vad pysslar du med nu då??

2009-09-26 @ 14:47:37
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nej, tror verkligen att en i silver skulle vara snäppet snyggare! Måste leta efter en billigare variant!

2009-09-26 @ 18:03:31
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Björn

Jasså, så du fortsätter lyxa omkring hemma hos mor och far med rulltårta...Synd att inte jag är där, jag hade gladeligen hjälpt dig rulla och äta den.



Får nog baka drömrulltårta när jag kommer hem

2009-09-26 @ 19:19:25
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja, tillräckligt dyr. 513 euro.

2009-09-26 @ 19:50:15
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0