För ett år sedan.

Dagens i-landsproblem.

Dagens i-landsproblem: Gardinerna jag skulle bställa från Ellos är slut. Så fruktansvärt irriterande!

Köttbulls-middagen hos Mormor var goood som vanligt. Efteråt la vi oss i storarummet & tittade på teve. Mormor hämtade kuddar & täcken åt oss, för att sedan stoppa om oss. Jag i soffan & Bötten i fåtöljen.
Det var så mysigt, att känna sig som ett litet barn igen.

För övrigt har jag fortf ganska så mkt ångest.. & känner att jag verkligen måste skicka iväg ett sms.. även om jag vet att jag inte får ngt svar. ÅH!


Nu ska jag kolla på Idol, jo jag älskar det!


I morgon ska jag få leka med min Coffe, jag har faktiskt saknat honom.


/

Ja. Detta skrev jag alltså för ett år sedan. Sista Köttbulle-middagen innan Böttis skulle åka iväg. Tänk att vi nu snart kan ha en igen! För ärligt.. en Köttbulle-middag utan Lillebror är inte en Köttbulle-middag som den ska vara.

Hmm.. Jag undrar just vet jag skulle messa då.. Jag har självklar mina aningar.

& även idag, ett år senare sitter jag här & tittar på Idol. Men, detta året kan jag inte påstå att jag älskar det.

And about Coffe så får jag kanske träffa honom på Lördag, om upptagna mannen kan då vill säga :)


Dagens nostalgitripp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0