För ett år sedan.

Nu är vi vänner.

Hej fanz! Fast ni är inga vidare fanz nuförtiden..

Idag skulle jag leka med Coffe, men han svek mig. Det var ngt om att han fått biljetter till en Hif-Mff match.. & det förstår jag väl att man inte kan tacka nej till? Ehum.. Nej, faktiskt är det så att jag förstår. För om det är ngt den manliga delen i min familj har lärt mig, så är det just det att fotboll är.. livsviktigt!
Så jag förlåter Coffe. & hoppas bara att han har det svinigt kallt där han står & galer (& att det regnar på honom så att ingen ser tårarna han fäller när han ångrar att han inte var här hemma ist).
Spättan skulle också ha varit med & lekt, men lilla sötnöten har drabbats av magont. Awe!

Så nu sitter jag här all by myself. & är faktiskt hyfsat nöjd med det. Ska snart slänga i mig lite pizza & titta på Mord i sinnet. Som är en sinnessjukt (haha..fyndigt..!) bra serie.

Fick ett fint sms från Mazarin idag. Inget märkvärdigt. Bara sådär kort & fint. Precis vad jag behövde just då.

Själv dämpade jag min ångest litegrann genom att skicka ett sms igår. Som jag mot min känsla, fick svar på. Nu är vi vänner. Jojo...


Ska läsa mina vänners bloggar, sen maaaud.

Hejdå fanz!


/


Hah. Lite scary. Just när jag satt & skrev detta så skickade Coffe ett sms till mig. För vi ska leka på Lördag! Hoppas inte han sviker då ;)

& sms:et. Här har vi det igen. Nu vet jag såklart vem det handlar om. Sällan.
Kommer man någonsin att komma förbi det helt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0