För ett år sedan.

Tänkte ta & nostalgitrippa lite här i bloggen. Eller ptjaa. Mer jämföra mina känslor lite. Detta hade jag tänkt att göra i form utav att jag varje dag lägger ut ett inlägg här som jag skrev för exakt ett år sedan.
För att se litegrann, vad som hänt..

Så har har ni 28 September 2008:

I've been a bad bad girl for so long.

Jag vet att jag är dålig. Men jag är bara så trött på allt just nu. Det finns liksom inga vackra ord att lägga fram till er. Men jag ska snart skärpa mig, jag lovar. Inte bara er, utan mest mig själv.


Nu ska jag gå & lägga mig med Gudfadern.

/



Ja. Där var det. Kanske känner jag på exakt samma vis just nu, fast samtidigt.. inte alls.
& Gudfadern ja.. vad hände med den.. tänk att jag började se den för över ett år sedan.. & jag har fortf inte sett färdigt den.. & ja, jag tyckte faktiskt att den var mkt bra.


Annars då? Det har väl varit en helt vanlig Måndag. En sån där grå & trist Måndag. Regnet har hängt i luften hela dagen & mitt sinne har varit ungefär lika grått som skyn.
Men även i den där gråa skyn finns det små ljusglimtar..


Städade i den värsta lya jag någonsin sett. Helt ärligt.. hur tusan kan man bara bo så? Helt galet. Jag lovar, där var till och med mus/råttbajs på golvet. Fyfaaen!



Nej nu ska jag läsa Kissies blogg, mitt & kusses nya beroende.. sen blir det kanske en dagens Kent eller en Dagens bild, eller kanske.. både och?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0