Förädrarna på middag.

Såja. Nu har jag nyss haft föräldrarna på middag, inte varje dag det händer.. så jag passade även på att bjuda Pappa på en kopp kaffe. Man får ju liksom passa på när dom väl är här. Att det sen inte var jag som stod för maten, ja det är helt enkelt så det blir ibland.. Om sanningen ska fram så var det så att dom kom hit & åt eftersom att deras spis inte fungerar.. om vi nu ska vara helt ärliga då. Hur som helst så var det trevligt att ha dom här.
Rent & fint var här oxå, då jag spenderat en del av dagen åt att just städa.. men ja, givetvis hittade Mamma ngt att klaga på.. Mammor alltså..

Som jag skrev innan så skulle jag belöna mitt städande med att beställa från H&M, vilket jag gjorde.. så nu väntar jag med spänning på allt fint som ska komma. Vilket tar sin tid, alltid samma sak när man beställer.. men vad gör man inte.
Beställde en hel del, eftersom jag vet hur det brukar vara.. man skickar tillbaka ganska så mkt.. så det är liksom lika bra att ta i när man väl beställer.

Så det blev beställt både till hemmet & till kroppen.. nice. Alltid lika roligt att vänta på paket!


Nej nu ska jag nog slänga mig i soffan ett tag, det är jag värd.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hejdär :) Haft en bra dag ?

2009-09-20 @ 20:14:05
URL: http://haidis.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: jodå min dag har varit bra :D tack !

2009-09-21 @ 09:38:07
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0