Halka.

Hej bloggen!

Sitter just nu hemma hos familjen & bara njuter av lugnet. Ja, Mamma  & Pappa är ju inte här.. Inte för att dom brukar gapa & skrika så värst mkt då men..
I vilket fall som helst så har jag begett mig på en liten minivacation hit, då M&P befinner sig i de Småländska skogarna denna helg.
Jag finner det skönt att få komma bort från min egen lya & hit ibland, lite miljöombyte.. & så trivs jag ju så himla mkt i detta huset. Man saknar det lite när man inte bor hemma. Så detta är perfekt.

Denna helgen hade jag bara tänkt befinna mig här & ta det allmänt lugnt. Känner änsålänge inte det minsta lilla sug efter fest.. Nej här ska det läsas böcker & titta på film.. All by myself.. känner faktiskt för det denna helgen.
När man kan välja ensamheten kan den vara ganska så behaglig..

För övrigt är jag nog lite trött på utgång.. Har jag blivit gammal.. eller är det bara en svacka..?


Det finns tre ord som är så vackra, samtidigt som dom smärtar i hjärtat.
Dessa tre ord är inte Jag Älskar Dig.



Ger er en Dagens Kent, eftersom Kent helt enkelt är så jäkla bra, vackert så att det förslår.

Lämnar allting kvar
inget tar jag med mig
Lämnar allt jag har
för en timme vackert väder
Släpp mig jag vill ut
det känns som om jag har feber
Släpp mig, släpp mig nu
du har sönder mina kläder


& jag vill lämna allt,
men inte för att du ska lämna mig.
Jag vill att du ska finna mig,
se mig
berör mig
Behåll mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0