Hello dränkt pudel.

Trevligt med en fika i detta väder. En Chailatte & lite dösnack sitter aldrig fel. Fick även med mig Chai Latte hem, eller ja.. fick & fick.. Men jag undrar jag om det blir lika gott som det är på Espresso House? Tveksamt. Men.. man må pröve..
Tog även en runda (eller fem..) i stan.. alltid lika spännande att se ghettot.. jisses Amalia säger jag bara. Vissa ställen skulle man inte bo på om man så ens fick betalt för det.

Nu är jag iaf hemma igen. Nyss lackat mina naglar röda. Så här sitter jag & väntar på att lacket ska torka. Därefter ska jag svida om & piffa till mig lite.. vilket ju är sjukt lönt i detta j*vla skitvädret.. Hello dränkt pudel efter en meter liksom!
Är det konstigt att man blir depp? Nope.

Jaja, jag SKA iaf ner till mina favvisar sen.. vilket j*vla väder det än är. Sådeså. Det är väl bara till att ta på sig regnkläder & se glad ut!?


Enjoy the evening people.

Kommentarer
Postat av: Björn

Jasså, så det regnar i Landskrona. Måste kanske köpa med mig en regnkappa hem?



Fika är mycket trevligt...Tur att vi har fått Espresso House hemma, jag kan nämligen komma att sakna Panera Bread och Starbucks. På tal om Panera Bread så provade du inte yogurten där heller...

2009-09-06 @ 06:05:09
URL: http://botteinamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0