Hur orkar jag leva med mig själv?

Hur orkar du leva med dig själv? Denna frågan får jag i en kommentar här på bloggen. Kommentaren kommer från en tjej som uppenbarligen har en hel del problem med sig själv.. & jag undrar.. Vem är hon att ställa en sån fråga till mig?
Som tur är så vet jag svaret på den frågan. Jag orkar leva med mig själv för att jag innerst inne är nöjd med mig själv, mina vänner & min familj. Ibland kommer man i en uppförsbacke, men som tur är så vet jag att det alltid kommer en nerförsbacke.. Just DÄRFÖR orkar jag leva med mig själv.
Hur är det med dig själv?

Nåja, nog om människor man inte alls borde bry sig om..


"-Mata din Ulv. Det är inte alla som har en egen Varulv". & ni undrar varför jag håller på att bli knäpp på mitt jobb? Herrejesus säger jag bara. Det där är ju bara inte normalt, inte någonstans.
Jag får dagligen stålsätta mig & bita ihop. Tur att man kan vara så falsk då..


När jag kom hem från jobbet skulle jag tvätta. Knappt vansinnig blev jag när jag upptäckte att ngn snott min tvättid. Men, bitch som jag är så tog jag dennes kläder slängde ner dom i en vagn, slängde ut vagn, tvättkorg samt diverse tvätt & sköljmedel utanför tvättstugan. Man får helt enkelt skylla sig själv när man inte sätter en kolv i låset.
Om idioten hämtat sin tvätt när jag hämtat min sista kl 19:30..? Nej. Himla märklig människa det där.

Nu har jag nyss bokat in en Köttbullemiddag med Mormor. Ooh vad fint! Så Lillebror.. jag ska äta hennes köttbullar minst en gång innan du kommer hem :)


Ska snoka runt i lite bloggar nu. Sen blir det CSI & Chailatte, min nya drog.



Ta hand om er, alla trasiga själar.

Kommentarer
Postat av: Linda

*SV: Nej då. Inte så trasig alls faktiskt. Och nej jag är inte hennes fan. Måste jag vara det bara för att jag tycker att det är fel att skriva elaka kommentarer om folk utseende? Jag undra bara hur du orkar leva med dig själv. Och nu har jag fått svar på det. Tack! Sköt om dig!*

2009-09-07 @ 20:52:37
URL: http://lindastar.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Jasså du bråkar med folk i bloggvärlden syrran...

FU för att du äter köttbullar...

2009-09-08 @ 05:38:07
URL: http://botteinamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0