Inte en dans på rosor.

Fredag. Här sitter jag i soffan med mitt täcke. I dvd:n sitter Wallander. Idag väljer jag alltså att sitta hemma. Jag känner mig helt enkelt helt ur form. På alla sätt & vis.
Jag vet nog precis vad det är som gör mig såhär höstdeppig.

Livet är f*n inte roligt alla gånger, så enkelt är det.
Har haft några riktiga skitdagar nu.. allt känns bara så.. menlöst.


Men, don't worry.. jag ska nog ta mig upp till toppen snart igen.. måste bara komma underfund med vad det är som kan få mig att må bättre.
Inga roliga bloggar från mig de senaste dagarna, men som sagt.. livet är inte alltid en dans på rosor.

Allt är bara så j*vla komplicerat jämt..


Ah. Nog med gnäll. Idag är det jag & dvd:n som gäller. Trying to ignore you. Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0