Interna jokes.

Såja. Nu har man varit på Väla & slösat en & annan tusenlapp. Ångest. Men nu jäklar ska det bli fint i sovrummet! Var faktiskt duktig & lät bli att gå in i ngn annan affär än bestämt. Alltså inga kläder alls med mig hem, inte heller ngt annat "onödigt".. får man faktiskt vara stolt över.
Men som vi fick släpa, jag & Carroliinii.. kändes som att halva Väla skulle med oss hem :)
Som avslut på vårt släpande fick vi unna oss varsin glass, göttgött. Efter det var man proppmätt.

Efter Väla bestämde vi oss för att göra ett litet överraskningsbesök ute i Sire. Himla skoj att få träffa Maria & Jonathan måste jag säga. Världens sötaste lilla busfrö! Inte det minsta blyg var han heller.. sötunge!
Hos Maria klämde man lite kaffe & paj.. var det inte ngn som sa ngt om att vara mätt..? Hmm..
Därefter körde jag & Carroliinii på vinjakt & sen körde jag hem & ställde bilen samt snodde lite vin jag med.
Snacka om att vara HELT paralyserad när man till och med glömmer att gå på Bolaget.. sinnes!

Nu ska jag nog ta & bädda & göra fint i min säng, måste ju se hur det blir!
Gud alltså.. känner mig sjukligt vuxen över att se fram emot en sådan sak..

Sen ikväll blir det dinner and winedrinkin' nere hos C&B.. Måste berätta för Carroliinii vem jag hittat på FB.. "K*kade nudlar med Danne som dillkvist på toppen" (Ursäka det OTROLIGT interna "skämtet..")


Nej, time to bädda nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0