Kevlarsjäl.

Återigen finner jag ingen riktig inspiration till en vacker saga. Så jag ger er även idag, lite Kent..


Så länge hjärtat mitt slår
så minns Jag dig när
Du stack ett hål i min Kevlarsjäl
Och så blev Du mitt sår
och Jag blöder ihjäl
Kom gör ett hål i min Kevlarsjäl



Det har gått en lång tid nu. Jag tänker på dig ibland. På ett helt annat sätt nu än då. Minnen finns alltid kvar, dom bara bleknar med åren.
För jag vill aldrig glömma. Varje liten bit har format mig. & här är jag idag.



Nu ska jag släcka ner & sätta mig i sängen med min bok. Höstmys.

Kommentarer
Postat av: Björn

Ännu en dag...

2009-09-24 @ 04:12:52
URL: http://botteinamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0