Livet i en gråskala.

Godmorgon bloggen. Här har man varit uppe sen 08:08.. & vaken ännu tidigare. Så mkt för den sovmorgonen. Menmen, det kan vara skönt att komma upp i tid & få ut lite av dagen.. Vad det nu finns att få ut ur en dag som denna..
Känner mig iaf på lite bättre humör idag, thank god. Hoppas nog lite på att det ska hända ngt skoj idag, annars kommer jag nog att bli lika depp sen igen.
Jaja, i värsta fall får man väl hyra lite film & mögla innne ikväll.

Vissa saker väljer jag att inte skriva om här. Det är alldeles för svårt att få ihop det till ord, den där olustiga känslan inom mig kan inte kläs i ord.


Usch, jag känner redan på mig att det kommer bli ännu en sån där dålig dag. Gnäll från mig, jag vet.. but.. that's just the bitter truth.



Jag behöver någon som behöver mig.



Nu; Dusch.


Kommentarer
Postat av: camme

Även om det är grådassigt utanför. Även om planerna för denna helg inte riktigt är färdigsmidda så hoppas jag att du får en underbar helg :) tänd lite ljus, blanda dig en god drink och lägg en ansiktsmask. kram

2009-09-05 @ 10:06:08
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0