Nostalgia.

Satt nyss & kollade igenom lite gamla blogg-inlägg. Gud vad annorlunda mitt liv var då. Helt ärligt. Livet var en fest, varje helg! Vad hände? Blev jag så vuxen på ett år?

Du säger att du saknar oss,
men du & jag kan aldrig bli det vi en gång var.
Den tiden är sedan länge förbi.


Inte i ett enda inlägg nämndes du, & nu har det gått mer än ett år sen dess.
Den tiden har bara spätt på avståndet mellan oss.
Jag tror aldrig vi kommer att hitta tillbaka till det vi en gång var,
Vännen.

Jag undrar om jag var lycklig då? Jag tror inte det. Jag tror att jag på ett helt annat sätt "funnit mig själv" nu. Jag vet jag vet, det låter flummigt. Jag menar mest att jag tror nu att jag hittat ett annat sätt att finna glädje i, annat än festandet menar jag.

Visst saknar jag hur det var då. Våra galna partyhelger. Hos mig. På Skogsmusen, på Klättermusen, på Segergatan, hos Spättson.. Alla platser där livet spårade & lyckan var total, för en kväll..

Det skulle vara fint med ett mellanting. Förr var vi allt, nu är vi inget.


Nej vet ni vad? Nu ska jag sluta nostalgitrippa. Dags för mig att ta fram en påse chips & slänga i Wallander- Tjuven.
Med ett sms eller två är det helt okej härborta, till och med bra..


GODNATT.

Kommentarer
Postat av: camme

Man finner alltid glädje i fest... mest för att den där alkoholen gör ngt konstigt med en :P Hopps du får en trevlig helg

2009-09-26 @ 12:26:46
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0