Önskelista.

Detta otroligt fina armband önskar jag mig i födelsedagspresent. Eller ja, jag måste först åka till Lyxxa & prova det.. men jag tror nog att jag absolut kommer att önska mig det även efter att jag provat det. Det enda som skulle kunna hindra detta vackra armband från att pryda min handled är att min handled är för smal.. Ett jäkla i-landsproblem.. I know.

Men alltså, bara så att ni vet så önskar jag mig antagligen detta i fölsis. & ja, jag vet att det är över en månad tills jag fyller år. Men titta bara så fint det är! Ett typiskt Lotta-armband. Ett vackert armband med baktanke. Ett armband som både pryder mig & går till välgörande ändamål.

Åh vad jag vill till Lyxxa nu & prova det!


Kommentarer
Postat av: Björn

Vad trevligt att du och kusin såg film, ni är så gamla...



Ångest utan att vara bakis, hur går det till?

2009-09-27 @ 17:50:18
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: mazarin

Gumman då! det har jag det armbandet! :) fast i midnatts färgen ;) we like!

2009-09-27 @ 19:42:26
Postat av: Johanna

Fint armband!

2009-09-28 @ 21:21:08
URL: http://frokenlax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0