Rubrik?

Känd äldre släkting.. Ja jag har ett val, men det valet ska jag helst inte göra.. ? & jo, jag vet att min blogg igår inte var så värst rolig.. men det är så det är.. min blogg följer mig & mitt humör.. & igår var verkligen ingen bra dag i mitt liv.. åtminstonde inte under större delen av dagen..

Ville bara reda ut detta :)

Nu sitter jag här i mysisar & linne, med andra ord.. sjukt uppklädd.. men ärligt talat finns det ngt skönare än mysisar en Söndag? Ljuvligt.
Finns för den delen absolut ingen anledning att klä upp sig heller. Inte så att man behöver gå i balklänning för att handla på Netto.. & föräldrarna har ju sett mig slitnare än det här så.

Skulle knåpa ihop ett mejl till vårt fadderbarn innan, men tror ni att jag kan hitta fadderbarnets nummer? Icke sa nicke. Så irriterande när jag nu väl äntligen tänkte ta tag i det. Har mejlat Plan & bett dom att skicka numret. Men känner jag mig själv rätt så lär det sedan dröja innan jag väl tar tag i det igen. Men NEJ så ska det inte bli nu.. jag SKA ta tag i det så fort jag får numret.. Hur jobbigt kan det vara?
Det ger faktiskt en så mkt mer om man kan ha lite kontakt, få ta del & ge lite mer till barnet.
Ska ta med mig en katalog hem till familjen, hade nämligen tänkt att vi skulle ta & köpa en liten gåva till barnet.
Jag har sagt det förr & jag säger det igen.. det är den enda räkningen som faktiskt, ärligt talat.. känns bra att betala.


Jaja, nog med malande från mig nu.. vet inte vad jag ville få ut av detta inlägg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0