Thanku my C.

Fredag. Äntligen! Har jobbat med min Landskronit idag, alltid skönt med lite variation. & då hennes dotter ska ha bebbe så fick vi köra på & gå hem tidigare idag.. jag var alltså hemma vid samma tid som vi eg skulle ha slutat.. sweet!

Så nu sitter jag här & har nyss mejalt min bovärd, äntligen.. inte en dag för tidigt. Hade strax tänk hoppa in i duschen & fräscha till mig lite. Sen blir det hem till familjen för att äta kräftor & räkor.. Jo jag älskar visst det..!

Tänkte mest kika in för att tacka min underbara vän Coffe & hans Emma för all hjälp jag fick igår. Inte mkt jag behövde gör kan jag säga. Stod mest & & tittade på medans dom fixade ihop både säng & sängbord. Vad skulle jag ta mig till utan min Coffe? Han har i princip fixat allt här hemma. & igår var även hans söta Emma till mkt stor hjälp. Som tack bjöd jag dom på kinamat & the.. så lite rar var jag allt.
Jag hoppas att Coffe vet hur oerhört mkt jag uppskattar all hjälp han ger mig, & allra mest för att han är en fantastiskt bra vän. Bra tjej han skaffat sig nu dessutom, håll hårt i varandra :).
Kan säga att jag sov som en prinsessa i min nya fina säng inatt.

Nu fattas det bara lite lakan, täcken, kuddar & annat mys.. ngt jag hade tänkt styra upp imorron tillsammans med ett annat fin C.
Dom där C:na e jäkligt bra alltså ;)

Hoppas nu bara att bovärden kan ta & hjälpa mig också, & det snarast.. nu jäklar ska det bli fint i min lilla lya.
Sådär lagom mysigt till hösten ni vet..


Nej dags att ta tag i detta sletna jag nu.
Enjoy the Friday people!

Kommentarer
Postat av: Björn

Jasså, nu har du fått ny säng och grejer. Där ser man, synd att du har mindre än sex veckor på dig att njuta av teven...



Hmm, tufft val här. Kebab eller Kina...Eftersom att jag känner på mig att det är relativt stor chans att locka ner mina föräldrar på Kina så får jag nog köra på kebab...På tal om kebab så är jag fan ruskigt hungrig nu. Usch, snart fem timmar sen jag åt frukost. Vanligtvis brukar jag typ vakna nu...

2009-09-18 @ 17:15:39
URL: http://botteinamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0