Alltid vi.

God morgon. Ser ni vad klockan är eller? & ser ni kanske att jag är uppe nu? Jo, det fattar ni nog.. jag skriver ju här. Men, vad ni kanske inte vet är att jag var upp redan innan klockan åtta. Det är inte illa om man ramlat i säng runt 03-tiden.
Startade dagen med att äta knäckemackor & dricka chailatte.. om den blev god? Det blev den, mkt god till och med. Så, nu kan jag ha mitt eget lilla Espresso House här hemma.. mkt nöjd. Lätt helgens bästa köp!

För att skriva lite om gårdagen så var det en mkt fin kväll nere hos C&B, som alltid. Vi drack vin & pratade i massor, så himla skönt att få prata av sig om allt mellan himmel & jord. Jag har sagt det förr, men jag säger det igen. Herregud vad jag älskar min lilla Caroline, finns ingen som henne. My crazy married kid :).
Pratade en del om all galenskap vi varit med om genom åren. Haha.. sinnes säger jag bara. Det är minsann tur att man växt upp & skärpt till sig ;)
Dvärgar & Schäfrar på Marina, Skitnödigt en morgon i Hbg, Nerskparkning av liten dvärg på Arooomi, Nalle Puh pyamas mitt i Hbg.. ahja.. listan är lång & ni fattar iaf noll :)

Efter att ha suttit & snackat lite hemma hos C&B så tog vi oss ner i stan. Satte oss på Inferno & fånade oss, därefter gick vi till.. ja.. damdidaaaaam.. TAGES. Såklart. Hade faktiskt mkt skoj där, trots att där i princip endast var en massa skabb.. ja.. förutom vi då.
Efter att ha skakat våra rumpor ett tag var vi hungriga, kvällen avslutades alltså på Oliver.. otroligt vad gott det är med skräpmat på fyllan.. det bästa.
Nu får jag dock tvätta min beiga trenchcoat.. knappt störigt med en fläck som antagligen inte går bort..

Nej nu ska jag sluta svamla här..
Men ni ska få en liten bild från gårdagen, för att jag gillar bilder på oss.




Vivivi. Alltid vi <3



Nu; Dags att ta tag i denna dag. Duscha, handla lite & Söndagmiddag hos familjen.. det är vad som står på schemat i dag.
& LOTTA.. nu får du allt hålla hårt i dina sista slantar.. hör du det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0