Tack för er.

OkejOkej.. Jag har ryktesvägen fått höra att en viss Espresso House-anställd fått för sig att jag inte gillar mitt Chailatte-pulver. Hur kan du ha fått för dig detta? Jag fullkomligt älskar det. Sitter i bilen på jobbet & tänker på hur gott det ska bli med en kopp när jag kommer hem. Det kan kanske tyckas sjukt. Men, ngt får man ha att se fram emot när Ulven kikar fram.
Så nu har vi rett ut det.. Chailatte är min nya drog <3

Eg borde jag sova nu, men ibland är det helt enkelt svårt att slita sig från saker & ting. Ni vet ni vet..

Känner som vanligt att jag har en hel del inom mig som skulle behöva komma ut. Men som så ofta annars så finner jag det svårt att klä känslor i ord.
Kanske tror jag inte heller att ni har ngt intresse av att läsa mitt dravvel.. (stavas..?)..

Jag önskar bara att folk kunde respektera vissa saker. Fråga inte. Tjata inte. Låt mig ta det som det kommer.
Hade ett otroligt givande samtal med min kära Mamma igår.. äntligen ngn som förstod, precis vad jag menar & känner. Det kändes otroligt skönt att få prata av sig & känna att hon verkligen förstod mig. Min fina lilla Mamma.. vad skulle jag göra utan henne?
Tänk att hon skulle vara den som verkligen förstod. Men, kanske är det inte så konstigt.. jag är trots allt hennes dotter..

När jag skriver om att jag hittat på ngt med min Mamma & därefter hyllar henne litegrann.. så känner jag ibland en sorts skuld gentemot Pappa.. för att jag inte skriver på samma vis om honom.
Jag vet att det är löjligt, för jag vet att min Pappa vet att han är den bästa Pappan man kan tänka sig ( Ja jag vet jag har ingen annan.. ) No doubt about it! Men jag vill iaf skriva lite om det nu. Så att det på ngt vis blir rättvist..

Jag väljer att göra detta med hjälp utav en bild:


Jo, den är på mig & Lillebror.

Denna bild valde jag eftersom den representerar ett utav de allra finaste minnena i mitt liv. Usa med familjen. En resa vi kunde göra tack vare Pappa.

För detta & det faktum att han alltid ställer upp för oss så är jag honom evigt tacksam. & stolt. Framförallt är jag så otroligt stolt över min Pappa, Mamma & min Lillebror. Alla utgör dom en unik & alldeles speciell del i mitt liv. Min familj är utan tvekan det jag värdesätter mest här i livet. För oavsett vad jag hittat på, var jag än befunnit mig i livet så har jag alltid vetat att dom finns där för mig & stöttar mig. Kanske har jag inte alltid förtjänat det, men jag försöker att gottgöra det nu. Jag försöker verkligen att vara en snäll dotter :)

Så med detta vill jag alltså få sagt det som är ganska så klart. GUD VAD JAG ÄLSKAR ER! <3. Det är ni som får mig att orka när livet känns tomt. Tack för att ni finns!

 

Yes. Nog med blödighet nu. Ville bara få det ur mig. Fick kanske lite inspiration av ett otroligt fint sms som jag läst från Böttis ( inte till mig.. )

 

Nu får det räcka med novellande. Dags att krypa ner i sängen kanske. Sover fortf i mitt storarum. Längtar såå tills min kära Coffe kommer & hjälper mig. En fin vän han! Nej, nog nu.


Kommentarer
Postat av: Björn

Haha, nej Lotta du är inte sjuk.



Jag sitter fan hör hemma och tänker på hur fint det ska bli att käka Wolfgang Puck på JFK när jag flyger hem. Det har jag nämligen redan planerat att jag ska göra. Jag gillar också att sukta efter saker. Jasså, du har läst mitt sms? Mailade pappa dessutom... Fick lite dryga svar från dem när jag öppnat mitt hjärta sådär..Som att dem sket i vilket du vet, men så tänkte jag...Sen när mamma sparar sms:et för att visa det för lotta så vet jag att de inte alls skiter i vilket :) Så det var bra, nu har jag fått min bekräftelse. För övrigt ska jag sno ditt inlägg...

2009-09-16 @ 05:14:43
URL: http://botteinamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0